Udžbenici predmeta Bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost – osvrt iz nastavne prakse

Autor(i)

  • Mirza Kahvedžić Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli / Osnovna škola "Sveti Franjo" Tuzla

Sažetak

U radu se iznose rezultati ankete koja je provedena u okviru šireg istraživanja (Kahvedžić 2022) o strukturnim modelima nastavnih jedinica u udžbenicima predmeta Bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost koji se koriste u osnovnim školama u Tuzlanskom kantonu. Korpus tog istraživanja i zaključci izvedeni iz njega dio su obimnije studije (Kahvedžić 2022) koja je obuhvaćala više od 50 udžbenika (s radnim sveskama) u upotrebi u rasponu od 20-ak godina unazad. Konkretna analiza provedena je na trima razinama: gramatici, književnosti i medijskoj kulturi/kulturi izražavanja. Ovdje se ukazuje isključivo na dio tog istraživanja u vezi s osvrtom iz nastavne prakse, odnosno na povratnu informaciju samih nastavnika/-ca o navedenim aspektima udžbenika koje koriste u svom radu. S obzirom na veličinu korpusa, ovo istraživanje smatramo inicijatorom opširnijih koja bi, objektivna je pretpostavka, mogla proširiti dobivene rezultate.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Objavljeno

2025-07-02

##submission.howToCite##

Kahvedžić, M. (2025). Udžbenici predmeta Bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost – osvrt iz nastavne prakse. Bosanski Jezik, 1(20/21), 9–33. Retrieved from https://bj.ff.untz.ba/index.php/bj/article/view/27

Broj časopisa

Rubrika

Rasprave i članci
Sažetak View: 52 PDF downloads: 5